asystent biura Brzesk, asystentka biura Brzesk, pracownik biurowy Brzesk, sekretarka Brzesk
- Obsługę Zarządu Banku oraz koordynowanie działalności komórek
organizacyjnych Banku przygotowujących materiały pod obrady Zarządu, - Weryfikację
dokumentów wpływających do Zarządu pod względem kompletności,
poprawności, prawidłowości obiegu dokumentów i przestrzegania procedur
wewnętrznych, - Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi,
- Przekazywanie jednostkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd Banku,
- Wsparcie w sporządzaniu wniosków, uchwał i zarządzeń Członków Zarządu,
- Przygotowywanie i wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw udzielanych przez Bank,
- Archiwizację dokumentacji i korespondencji Zarządu w wymaganym zakresie,
- Gromadzenie dokumentacji związanej z pracami organów Banku,
- Administracyjne wsparcie biura, zamawianie materiałów biurowych.
Wymagania
Wykształcenie wyższe,
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej organizacji,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
Umiejętność pracy z wymagającymi partnerami biznesowymi na eksponowanych stanowiskach,
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w szczególności komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Outlook),
Wysoką kulturę osobistą i dyskrecję,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Dyspozycyjność.
Oferujemy
Umowa o pracę
Opieka medyczna
Karta sportowa
Kafeteria
MyBenefit
Dostęp do biblioteki firmowej
Dogodna lokalizacja biura
Zgrany zespół
Sekcje sportowe
Świeże owoce i warzywa
Bonus świąteczny
Klauzule informacyjne
Aplikuj