Oferta archiwalna

Asystent/ka w Biurze Zarządu

Oferta archiwalna

3 100,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent biura Brzesk, asystentka biura Brzesk, pracownik biurowy Brzesk, sekretarka Brzesk

  • Obsługę Zarządu Banku oraz koordynowanie działalności komórek
    organizacyjnych Banku przygotowujących materiały pod obrady Zarządu,
  • Weryfikację
    dokumentów wpływających do Zarządu pod względem kompletności,
    poprawności, prawidłowości obiegu dokumentów i przestrzegania procedur
    wewnętrznych,
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi,
  • Przekazywanie jednostkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd Banku, 
  • Wsparcie w sporządzaniu wniosków, uchwał i zarządzeń Członków Zarządu,
  • Przygotowywanie i wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw udzielanych przez Bank,
  • Archiwizację dokumentacji i korespondencji Zarządu w wymaganym zakresie,
  • Gromadzenie dokumentacji związanej z pracami organów Banku,
  • Administracyjne wsparcie biura, zamawianie materiałów biurowych.


Wymagania

Wykształcenie wyższe,
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej organizacji,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
Umiejętność pracy z wymagającymi partnerami biznesowymi na eksponowanych stanowiskach,
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w szczególności komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Outlook),
Wysoką kulturę osobistą i dyskrecję,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Dyspozycyjność.


Oferujemy

Umowa o pracę
Opieka medyczna
Karta sportowa
Kafeteria
MyBenefit
Dostęp do biblioteki firmowej
Dogodna lokalizacja biura
Zgrany zespół
Sekcje sportowe
Świeże owoce i warzywa
Bonus świąteczny


Klauzule informacyjne

Ważne do: 2020.02.04, wyświetleń: 303

nr ogłoszenia: 1155