asystent biura Brzesk, asystentka biura Brzesk, pracownik biurowy Brzesk, sekretarka Brzesk
- zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu,
- edycja oraz formatowanie dokumentów,
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji,
- prowadzenie terminarza spotkań.
Wymagania
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
min. 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenckim/sekretarskim (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej),
umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze,
odporność na stres i szybkie tempo pracy.
Oferujemy
zatrudnienie w stabilnej firmie (umowa o pracę),
pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport),
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
Klauzule informacyjne
Aplikuj