analityk Brzesk, specjalista Brzesk, pracownik biurowy Brzesk
- Kontrola budżetu, analiza odchyleń, opracowywanie prognoz finansowych (bieżące, miesięczne, kwartalne i roczne),
- Kontrola procesów zamknięcia miesiąca i roku,
- Terminowe przygotowywanie raportów, analiz finansowych, sprawozdań i statystyk,
- Bieżąca współpraca z działem księgowości i działami produkcyjnymi,
- Analiza odchyleń produkcyjnych i sugerowanie działań korygujących,
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audytorami,
- Zarządzanie realizacją KPI’S,
- Przygotowanie prognoz rentowności i optymalizacji finansowania nowych projektów,
- Monitorowanie budżetów wydziałów produkcyjnych i kosztów jednostkowych produkcji,
- Wskazywanie działań doskonalących, poprawiających efektywność kosztową i przychodową,
- Wsparcie w podejmowaniu decyzji oraz doradztwo biznesowe dla Zarządu.
Wymagania
Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze kontrolingu finansowego,
Wykształcenie wyższe kierunkowe,
Mile widziane doświadczenie w środowisku międzynarodowym, w tym w jednostkach produkcyjnych,
Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację,
Znajomość środowiska SAP / FICO,
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
Biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel, poziom zaawansowany),
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
Dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność i zaangażowanie.
Oferujemy
Pracę w renomowanej firmie na odpowiedzialnym rynku międzynarodowym,
Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę,
Bogaty pakiet socjalny,
Szkolenia w zależności od potrzeb,
Możliwości rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
Klauzule informacyjne
Aplikuj