Oferta archiwalna

ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA ZARZĄDU

Oferta archiwalna

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent biura Brzesk, asystentka biura Brzesk, pracownik biurowy Brzesk, sekretarka Brzesk

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu,
  • prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • archiwizacja dokumentów,
  • zaopatrzenie w materiały biurowe,
  • dbałość o urządzenia biurowe, opieka nad mediami,
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy oddziałami spółki,
  • wsparcie działu audytu w zadaniach administracyjnych.


Wymagania

wykształcenia wyższego; osoby w trakcie studiów również są mile widziane,
dostępności 20 h tygodniowo,
znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
dobrej organizacji pracy,
biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji;
odpowiedzialności, operatywności, zaangażowania w pracę na rzecz firmy,
umiejętności współpracy w zespole.


Oferujemy

przyjazne środowisko pracy
dofinansowanie karty MultiSport
wyjazdy szkoleniowo-integracyjne
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
możliwość późniejszego zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
możliwość rozwoju w dynamicznej polskiej firmie konsultingowej


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.04, wyświetleń: 676

nr ogłoszenia: 18