specjalista Brzesk, pracownik biurowy Brzesk
- merytoryczne przygotowywanie posiedzeń organów spółek i dokumentacji z posiedzeń (uchwały, protokoły, pełnomocnictwa),
- weryfikowanie i zarządzanie aktami wewnętrznymi (okólniki, zarządzenia), archiwizowanie dokumentów,
- aktualizowanie danych spółki w KRS,
- prowadzenie Księgi Akcyjnej spółek oraz kontaktowanie się z akcjonariuszami,
- obsługa korespondencji i koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących do i wychodzących z departamentu,
- wspieranie
dyrektora departamentu w bieżących sprawach (zebranie i analiza
materiałów, przygotowanie prezentacji, projektów pism, projektów aktów
wewnętrznych itp.), - bieżąca współpraca z innymi departamentami w zakresie powierzonych czynności.
Wymagania
wykształcenie wyższe, mile widziane administracja, prawo, polonistyka,
umiejętność pracy pod presją czasu,
bardzo dobra organizacja czasu pracy i jednocześnie umiejętność dostosowania planu dnia do zmieniających się priorytetów i zadań,
dokładność i systematyczność w realizacji powierzonych zadań, obowiązkowość,
analityczne i logiczne myślenie, umiejętność analizy tekstu, dbałość o detale,
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację,
czynne prawo jazdy kategorii B,
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
dowiesz się, jak organizuje się pracę organów spółki i zarządza działalnością operacyjną spółki,
poznasz zasady sporządzania dokumentów związanych z organizacją i funkcjonowaniem spółki i jej organów oraz nauczysz się, jak stosować właściwe przepisy prawa,
nawiążesz relacje z osobami o różnych specjalnościach,
otrzymasz opiekę medyczną w ramach pakietu firmowego,
będziesz mieć dostęp do kafeterii benefitowej MyBenefit (w tym karta MultiSport),
otrzymasz zniżki pracownicze na ubezpieczenia
będziesz pracować w wygodnej lokalizacji w centrum miasta.
Klauzule informacyjne
Aplikuj