Oferta archiwalna

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ

Oferta archiwalna

3 900,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


praca księgowa Brzesk, praca zarząd Brzesk, praca rachunkowość Brzesk

  • analizowanie wyników ekonomiczno-finansowych w zakresie:
    sprzedaży, kosztów, wyniku finansowego, rentowności, wpłat do budżetu
    oraz dopłat.
  • weryfikowanie powiązań zapisów na kontach księgowych w zakresie prawidłowej kwalifikacji kosztów,
  • analizowanie odchyleń od planu rzeczowo-finansowego, wyjaśnianie różnic i dokonywanie korekt,
  • przygotowywanie wariantów planu rzeczowo-finansowego w zakresie kosztów operacyjnych przy zmiennych wartościach,
  • analizowanie opłacalności poszczególnych produktów i przygotowywanie zmian,
  • przygotowywanie wstępnego rozliczenia wyniku finansowego spółki oraz ocenę efektywności podejmowanych działań,
  • dostarczanie danych do nowotworzonego budżetu na dany rok w zakresie rachunków zysków i strat, bilansu
    i rachunku przepływów pieniężnych,
  • kontrolowanie kosztów w zakresie przypisania właściciela budżetu i miejsca powstawania kosztów,
  • wyznaczanie progu rentowności kolektur, kanałów dystrybucji i bieżącą aktualizację wyliczeń,
  • tworzenie w programie kontrolingowym raportów z wykonania budżetu dla różnych grup użytkowników,
  • ustalenie kosztów jednostkowych zasobów do symulacji biznesowych.


Wymagania

Szukamy osób, które:

mają doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziani kandydaci z doświadczeniem w przeprowadzaniu audytów finansowych,
posiadają wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów,
znają systemy i narzędzia do prezentowania danych ekonomicznych,
mają wiedzę z zakresu rachunku kosztów, księgowości, budżetowania, wyliczania rentowności i efektywności oraz raportowania według określonych standardów rachunkowości,
znają metody zarządzania projektami,
mają doświadczenie w budowaniu modeli rachunkowości zarządczej oraz identyfikowaniu kosztów jednostkowych,
posługują się w stopniu bardzo dobrym Ms Office, w szczególności MS Excel na poziomie zaawansowanym.


Oferujemy

Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
Kompleksowy program wprowadzający do firmy
Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL
Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, w szkoleniach i wymianę doświadczeń
Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, biletów do kina i teatru oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.04.11, wyświetleń: 815

nr ogłoszenia: 2105