praca asystentka Brzesk, praca biurowa Brzesk, praca recepcjionistka Brzesk
witaniem i obsługą gości oraz pomocą przy spotkaniach /eventach;
opieką nad biurem i sekretariatem;
pracą z wewnętrznym systemem do obsługi klientów organizacji oraz innymi programami, w tym m.in. CRM, G Suite;
obsługą głównej skrzynki mailowej;
wystawianiem faktur;
kontaktem telefonicznym ze współpracującymi podmiotami oraz gośćmi;
obsługą korespondencji;
pracami administracyjnymi.
Wymagania
masz doświadczenie w pracy biurowej lub asystenckiej;
znasz program MS Excel / MS Word na dobrym poziomie;
posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (B1) zarówno w mowie jak i w piśmie;
nawiązujesz łatwo relacje z ludźmi – zarówno ze współpracownikami jak i klientami;
jesteś osobą ciekawą świata, chętnie się uczysz i chcesz się rozwijać.
Oferujemy
umowę o pracę lub zlecenie, w zależności od preferencji;
stabilność zatrudnienia;
dopłatę do: opieki medycznej, karty Multisport, lekcji j. angielskiego;
rozwój kompetencji zawodowych, w tym możliwość poznania zaawansowanych narzędzi i procedur organizacyjnych;
pracę w partnerskim i przyjaznym środowisku w centrum Warszawy;
benefity firmowe: owoce 2 x w tygodniu, lunche firmowe, dostęp do „bogatej” biblioteczki firmowej z najnowszymi pozycjami w zakresie rozwoju i biznesu.
Klauzule informacyjne
Aplikuj