praca recepcja Brzesk, praca obsługa klienta Brzesk, praca sekretarka Brzesk
- Organizacja pracy sekretariatu
- Prowadzenie i ewidencja korespondencji
- Koordynacja obiegu dokumentów
- Obsługa telefoniczna sekretariatu (łączenie rozmów)
- Zakupy artykułów biurowych
- Dbanie o sale konferencyjne, kuchnię pracowniczą
- Monitowanie płatności od klientów
- Rejestracja umów i zamówień z klientami
- Praca z systemem księgowym SAP oraz systemami wewnętrznymi
Wymagania
Wykształcenie minimum średnie (wyższe będzie atutem)
Bardzo dobra znajomość MS Office (test w procesie rekrutacji)
Dobra organizacja pracy, sumienność, samodzielność
Mile widziana podstawowa znajomość SAP
Swoboda rozmów telefonicznych z klientami
Mile widziane doświadczenie w pracy przez telefon
Oferujemy
Umowę o pracę,
Elastyczny czas pracy,
Liczne szkolenia przygotowujące do pracy oraz podnoszące Twoje kwalifikacje,
Biuro w doskonałej lokalizacji w centrum Wrocławia,
Sportową integrację – piłka nożna, squash, badminton, piłkarzyki, udział w zawodach biegowych,
Cotygodniowy Fruit day,
Cokwartalne imprezy i coroczne wyjazdy integracyjne,
Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie Generali, opiekę medyczną,
I najważniejsze: świetną atmosferę w zgranym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą oraz integrację poza godzinami pracy!
Klauzule informacyjne
Aplikuj