praca księgowa Brzesk, praca finanse Brzesk, praca zdalna Brzesk
- Prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi,
- Tworzenie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz sporządzanie
rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, - Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych,
- Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,
- Aktywna współpraca i komunikacja z Klientami,
- Sporządzanie raportów i analiz dla potrzeb Klientów.
Wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse),
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości (wewnętrzny dział księgowości lub biuro rachunkowe),
Doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT,
Doświadczenie w zakresie sporządzania lub uczestnictwa w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,
Dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.
Oferujemy
dynamicznie rozwijająca się firma
dofinansowanie szkoleń specjalistycznych
możliwość zaangażowania w inne projekty doradcze
prywatna opieka medyczna
samodzielność w realizacji powierzonych zadań
zgrany zespół i otwarty management team
elastyczny czas prac możliwość pracy zdalnej
Klauzule informacyjne
Aplikuj