Koordynator Brzesk, handlowiec Brzesk, pracownik biurowy Brzesk
- efektywność oraz optymalizację procesów logistycznych we współpracy z wybranymi klientami
- wzrost satysfakcji klientów oraz ich lojalności poprzez doskonalenie oferowanego przez firmę poziomu obsługi
- kontrolę dostępności, zapasu oraz sprzedaży wszystkich produktów na półkach u wybranych klientów
- kreowanie, uzgadnianie i wdrażanie wspólnych planów działania z głównymi klientami
- wspieranie:
promocji i wdrażania nowych produktów Rozwijanie wewnętrznej współpracy
z działem kluczowych klientów, biurem obsługi klienta oraz działem
planowania - monitorowanie i podejmowanie działań na podstawie kluczowych wskaźników współpracy z klientem
- słuchanie i wdrażanie w życie oczekiwań i potrzeb klientów
Wymagania
wykształcenie wyższe (preferowane logistyka, ekonomia)
minimum 1,5 roku doświadczenia w branży FMCG w działach: logistyki, planowania lub biurze obsługi klienta
doświadczenie we współpracy z klientami
bardzo dobre umiejętności analityczne, organizacyjne oraz planistyczne
wysoki poziom komunikatywności oraz kultury osobistej połączonej z umiejętnością budowania trwałych relacji z klientem
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
biegłą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint)
komunikatywną znajomość języka angielskiego
prawo Jazdy kategorii B
gotowość do pracy z klientem w jego siedzibie oraz odbywanie podróży służbowych
Oferujemy
duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy
otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy i wiele innych korzyści
Klauzule informacyjne
Aplikuj