starszy specjalista Brzesk, specjalista Brzesk, pracownik biurowy Brzesk
- planowanie zakupów, prognozowanie stanu zapasów i zapewnianie dostępności towarów
- bieżąca współpraca z zewnętrznym operatorem logistycznym
- sporządzanie niezbędnych raportów i zestawień dotyczących obszaru zakupów
- bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży i finansów
- koordynowanie pracy 2-osobowego zespołu obsługi klienta
Wymagania
wykształcenie wyższe/licencjackie
min 2 letnie doświadczenie w logistyce, najlepiej w branży FMCG
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
znajomość MS Office zwłaszcza Excel
umiejętność pracy w zespole
bardzo dobra organizacja pracy
samodzielność i odpowiedzialność
zdolności analityczne
mile widziane doświadczenie w obsłudze SAP (SD&MM)
Oferujemy
umowę o pracę w firmie skandynawskiej o wysokiej kulturze pracy
ciekawą pracę w małym zespole i miłej atmosferze
dobrej klasy narzędzia pracy: laptop, telefon
elastyczne godziny pracy
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Klauzule informacyjne
Aplikuj