informatyk Brzesk, programista Brzesk, IT Brzesk
kontrola poprawności działania aplikacji księgowych,
zbieranie i analizowanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych,
badanie spójności zapisów w bazach danych systemu FK,
analiza projektów pod kątem zmian w systemie finansowo-księgowym,
przygotowywanie i prowadzenie testów akceptacyjnych dotyczących systemu FK,
na potrzeby wewnętrzne, wykonywanie i raportowanie kontroli zapisów na kontach,
sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
aktywny udział w procesach zamknięcia miesiąca.
Wymagania
znajomość tematyki baz danych oraz języka SQL,
znajomość pakietu MS Office (Excel, Access),
co najmniej podstawowa znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,
znajomość platformy AS/400 i narzędzia Query/400 będzie dodatkowym atutem,
znajomość zagadnień związanych z leasingiem będzie dodatkowym atutem,
wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub informatycznym,
umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
umiejętność współpracy i skutecznej komunikacji z klientami wewnętrznymi,
inicjatywa i dynamika działania,
samodzielność.
Oferujemy
umowę na czas określony, ok. 2 lat,
zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku,
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycie ciekawego doświadczenia,
przyjazną atmosferę pracy,
opiekę medyczną oraz pakiet sportowo-rekreacyjny.
Klauzule informacyjne
Aplikuj